A gladiátor

"Gyűlölök és szeretek. S hogy mért teszem? Én se tudom, hidd. Bennem történik, s kínja keresztrefeszít."

/Caius Valerius Catullus
/

A GLADIÁTOR
Róma, ma és Kr.u. I. század második fele. London, ma és kétezer éve. Két nő és két férfi. Egy régész, aki feltárja a múltat, egy kutató, aki megfejti az írást. Egy gladiátor, akit eladtak a hite miatt, egy rabszolga, akiből szabad ember lesz, egy nő, aki a hitéért és az életéért harcol. Mindez egy kegyetlen korban, egy férfiak uralta világban, ahol egy nőnek az élethez is csak akkor volt joga, ha azt apja, vagy a férje engedélyezte. Egy nő, aki ebben a korban gladiátor volt, egy nő, aki keresztény volt, egy nő, akinek ölnie kellett, hogy élhessen.
És egy lány, ma, aki felfedi a múltat...

2011. február 27., vasárnap

Kitekintés - Ízelítő

Kedveseim:)

NAgyon sajnálom, hogy nem sikerült ma hoznom az új részt. A hétvégén elutaztam és nem volt netem, ráadásul a fejezetet is csak félig sikerült megírni. Nagyon sajnálom, igyekszem minél hamarabb ezt orvosolni és ha minden igaz, holnap este hozni az új részt.

DE! Addig is, hogy ne legyetek olvasnivaló nélkül, szeretnék ajánlani nektek egy vadiúj blogot: LauraL barátnőm az Éjféli Szemek után, a tőle megszokott nagyszerű stílussal és izgalmakkal teli történetet hoz megint; ismételten vámpírok világából. Nézzetek be hozzá, nem bánjátok meg, ezt bizton állíthatom!

És íme némi ízelítő a VÁMPÍROK MÁRPEDIG... prológusából.. fogadjátok általam, LauraL-tól sok szeretettel és uzsgyi hozzá olvasni az első fejezetet! Itt megtaláljátok:

http://vampirokmarpedig.blogspot.com/

idézet:

Vámpírok márpedig...

Szerző: LauraL

"... A zihálásom az egyetlen nesz a télbe dermedt tájon. Lépteim bizonytalanná válnak. Hirtelen megérzem, mögöttem van. Előrevetem magam de megragadja a lábam. Előre vágódom. Vakon kirúgok. A lábam beleütközik és eltaszítja egy kicsit. Megpróbálok feltápászkodni, hogy tovább fussak, de nem ereszt. Visszaránt. Elvesztem.

Ez a vég!..."


Holnap pedig jön Diana és kiderül mit hoz neki az este...

csók, drágáim:) mimi

3 megjegyzés:

Syro írta...

Már nem tudom, hogy hogyan sikerült, de megtaláltam egy kicsit elöbb mint ahogy kitetted ide :) ÁÁÁ! Megvan Teamgangster körlevél :)
Olvastam, követem, nemsokára komizom is.
Puszi
Syro

mimi írta...

Wááá Syro, köszii de aranyos vagy, hogy ide is ideírtad:D:D lauraL biztosan örülni fog, amikor meglát téged..:D:D

pussz és holnap jön Diana :)

LauraL írta...

És ez így is van, Syro! Nagyon, nagyon örülök! A hozzászólásaitok rengeteg lendületet adnak! :)
És köszönöm Mimi, hogy segítesz megismertetni a szösszenetemet az Olvasóiddal!