A gladiátor

"Gyűlölök és szeretek. S hogy mért teszem? Én se tudom, hidd. Bennem történik, s kínja keresztrefeszít."

/Caius Valerius Catullus
/

A GLADIÁTOR
Róma, ma és Kr.u. I. század második fele. London, ma és kétezer éve. Két nő és két férfi. Egy régész, aki feltárja a múltat, egy kutató, aki megfejti az írást. Egy gladiátor, akit eladtak a hite miatt, egy rabszolga, akiből szabad ember lesz, egy nő, aki a hitéért és az életéért harcol. Mindez egy kegyetlen korban, egy férfiak uralta világban, ahol egy nőnek az élethez is csak akkor volt joga, ha azt apja, vagy a férje engedélyezte. Egy nő, aki ebben a korban gladiátor volt, egy nő, aki keresztény volt, egy nő, akinek ölnie kellett, hogy élhessen.
És egy lány, ma, aki felfedi a múltat...

2011. február 11., péntek

Álomvadász

Üdv... Nagyon rövid leszek: Feltettem az Álomvadász második, egyben befejező részét az aloldara. Megtaláljátok az Álomvadász 2. fül alatt :) Remélem tetszeni fog. 

Örömmel láttam, hogy páran megtaláltátok a facebookos oldalt, kérlek benneteket, lájkoljátok a

A GLADIÁTOR (rá lehet kattintani, vagy oldalt a facebook doboznál) oldalát, ahol részletek olvashattok a Bársony Feketeségből és a még közre nem adott regényekből is:)

Jó olvasást!

ui: A Gladiátor előreláthatólag vasárnap érkezik, ha minden jól megy... ha valami közbejön, jelzem.

üdv: mimi:)

1 megjegyzés:

Syro írta...

Szia!
:) Nagyon jó lett. ELőször azt hittem hogy csak Dioékat olvashatom, de a vége meglepetés lett? Szegény Diana, szerintem az apja ébresztette és meglátta a medált, ami ha jól sejtem egy kereszt. Ez fájni fog szegény lánynak, de még nem tudom hogyan. Szerintem itt fog kezdődni az az élete amit nem igazán akart de meg kellett élnie.Adjanak az Istenek erőt neki vagy az ő esetében már egy Istenről beszélhetünk?
Remélem azért hellyel-közzel helytálló az eléletem, gáz olyanról fecsegni ami nem is igaz.
Lehet, hogy most jött el az ideje Dionak beavatni az atyát a kis titkába? Vagy már Nian megtette így tompítva a dolog élét?
Más most alig várom a kövezkező részt :)
Puszi
Syro