A gladiátor

"Gyűlölök és szeretek. S hogy mért teszem? Én se tudom, hidd. Bennem történik, s kínja keresztrefeszít."

/Caius Valerius Catullus
/

A GLADIÁTOR
Róma, ma és Kr.u. I. század második fele. London, ma és kétezer éve. Két nő és két férfi. Egy régész, aki feltárja a múltat, egy kutató, aki megfejti az írást. Egy gladiátor, akit eladtak a hite miatt, egy rabszolga, akiből szabad ember lesz, egy nő, aki a hitéért és az életéért harcol. Mindez egy kegyetlen korban, egy férfiak uralta világban, ahol egy nőnek az élethez is csak akkor volt joga, ha azt apja, vagy a férje engedélyezte. Egy nő, aki ebben a korban gladiátor volt, egy nő, aki keresztény volt, egy nő, akinek ölnie kellett, hogy élhessen.
És egy lány, ma, aki felfedi a múltat...

2011. április 21., csütörtök

Videó...

Hát komolyan, el sem hiszem, de elkészült!! LauraL ihletésére, ösztönzésére, belevágtam, és hát íme, itt az eredmény:) Kérlek benneteket írjátok meg, hogy tetszett, avagy sem... jó sokat vacakoltam vele...de szerintem megérte:)
Szóóval, irány, nyomjátok meg a Play gombot és két percre repüljetek vissza a múltba a képzelet világába:) csóók, mimi:)






Ui: Boldog Nyulat!!
UUI: És Pixie bébi... nézd csak!! Köszi baba...:)


8 megjegyzés:

Pixie írta...

Ez...ez valami eszméletlen jó volt. :D
Bárcsak Katenek és Robnak is lenne ilyen vidije!
Komolyan szóhoz sem jutok. A zene, a képek, minden annyira szuper!!!
És Nian!! <3 háhá én találtam :P:P
Robci is feltűnt :D Nagyon szuper. Jujj levegőt is elfelejtetem venni, miközben néztem. :D

hemy írta...

Hű, mint amatőr videókészítő, joggal mondhatom, hogy nagyon jó videó lett! :) Látszik a beleölt munka. A Spartacusos shotokért plusz pont :P
Ajj, annyira bánt, hogy nincs időm tovább olvasni a regényedet, de ígérem, amint lezavarom az érettségiket, megint belevetem magamat a véleményírásba :)

dóri voltam

Dirgesinger írta...

Azt kell mondanom eddig már sok, történetekhez készült videót láttam, de meg sem közelítik ezt. A hátamon futkosott a hideg, zseniális zene (mi ez??) a képek profin összeválogatva, és imádtam ahogy ki volt írva hogy "ezmegaz vagyok" szóval egy az egyben tökéletes, tényleg félelmetesen jó lett. Tudom adós vagyok még a véleményemmel, de jön majd az is hamar, addig is olvastalak ám, de most ez a videó überelt mindent:)

ps.: A Triarii-t ismered? Ha nem, küldök át pár albumot, szerintem tetszene, emg illene a történetedhez is legalábbis én a múltbeli részek olvasásánál azt szoktam hallgatni:)

LauraL írta...

Már ugyan írtam, mondtam, de akkor is... NAGYON JÓ LETT! Gratulálok!
Tudtam, hogy megtalálod a megfelelő képeket! :)

Hatásos! Pörgős! Klassz! :)

Puszi!

Rica Whimsy írta...

Gratulálok! Ha nem olvasnám, most tutira elkezdeném... :)

mimi írta...

ÁÁ lányok, jaj de örülök, hogy tetszett nektek:):):)

És érdekes módon baromira élveztem csinálni:D

A zene: two steps of hell - Love&Less

Nem ismerem a Triarii-t..de jöhet bármi finomság :):):)

köszi lányok... csóók, mimi <3

ohh ezt is megtanultam, szívecskét csinálni...hűűűűű

Dirgesinger írta...

Nya akkor megnézem átmegy-é gmailen simán, ha nem majd zaklatlak msn címért:)

Syro írta...

Szia!

Ide is kiírom, hogy nagyon jó lett. Ügyi vagy! Mivel már feltetteék elöttem is a kérdést, ésőt még válasz is érkezett rá így az most elmarad. Amúgy a zene érdekelt, de látom te is szereted a Two Steps Form Hell-t. Személy szerint az egyik kedvencem, néhány másik hasomló mellett :)

Puszi
Syro